Rozvážkové služby a obchodní řetězce se snaží své zákazníky zaujmout novými možnostmi. Řadí se k nim i společnost Wolt, která se v Brně dohodla na spolupráci se supermarketem Penny. Před pár týdny tak Penny začalo právě skrze Wolt nabízet svým zákazníkům možnost dovozu nákupu až domů. Pilotní projekt zatím startuje na třech prodejnách v Brně a pokud se v praxi osvědčí, budou nejspíš následovat i další spolupráce.
Pokud jste z Brna a o nákupu domů skrze Wolt uvažujete, funguje tato objednávka úplně stejně jako při objednání z jakékoliv jiné restaurace či obchodu.
Při pohledu do aplikace Wolt na území města Brna je patrné, že nákup z Penny je možné si domů objednat každý den mezi 8 a 19 hodinou.
Řetězec Penny ke spolupráci uvedl, že celý proces od objednání až k zákazníkovi chtějí mít nastavený co nejrychleji. Důležitá je ale i čerstvost. V rámci pilotního provozu v moravské metropoli platí, že zákazníci mají možnost výběru z celého stále sortimentu řetězce Penny. Řadí se tam tedy i produkty v akci.
Penny tak reaguje na trend posledních měsíců. K podobné spolupráci s Woltem se před časem odhodlal i Albert, a to na území hlavního města Prahy. Téměř všechny potravinářské obchody tak reagují na digitalizaci a změny v trendech. Doručení až domů už nechtějí ve svých strategiích pro další měsíce opomíjet.